Модуль9.
У цьому модулі учасники:
- обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- внесли зміни в План вивчення теми.
У цьому модулі учасники:
- обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
- обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
- проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
- створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
- створили інструменти для підсумкового оцінювання;
- створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
- внесли зміни в План вивчення теми.
Комментариев нет:
Отправить комментарий